student-in-huis.reismee.nl

November

Het einde komt in zicht. Tja daar zijn we nog niet helemaal klaar voor. Maar we beginnen de eerste dingen af te ronden en maken afspraken hoe we het een en ander zullen doen. Een bezoek van Karin de contactpersoon van Travel Active om het laatste rapport voor de organisatie te schrijven. We kunnen concluderen dat deze uitwisseling en groot succes is geweest voor alle partijen. We willen nog naar het openlucht museum op 10 november als ze studiedag heeft. Het openlucht museum is alleen maar open voor een wandeltocht dat vinden we wel wat summier dus we besluiten naar het Zuiderzeemuseum te gaan. Een gezellige dag uit en weer is het prachtig weer. We plannen een datum voor een afscheidsfeestje en Gert-Jan bezoekt met haar de molen in Soest. Je woont er bijna in en dan ben je daar nog niet geweest maar…dat is nu ook gelukt. Verder maakt ze de laatste dingen en reserveringen voor haar reis. Afgelopen wekend lekker lang naar Zeeland geweest. Ze moest eigenlijk naar school maar het was geen probleem. Roslyn heeft steeds een positieve houding gehad op school en ze mag lekker twee dagen mee. Strandwandeling, caches pakken, (we denken dat we haar besmet hebben met het geocache-virus)naar Goes winkelen, voor de haard ons boek lezen, mahjong spelen en bomen over wat we allemaal nog willen. Nu 19 november gaan we de laatste fase van school en afscheid nemen, Emily komt en dan nog lekker wat van Europa zien. Wat is dit jaar snel gegaan! Ik zal denk ik nog één keer een stukje schrijven over de laatste weken.