student-in-huis.reismee.nl

De eerste contacten.

Nu we elkaars gegevens hebben kunnen we ook contact leggen. Roslyn moet in Australië haar laatste jaar op school nog afmaken en is daar druk mee.

Af en toe hebben we Skype contact. Wat is dat toch een handig medium. We kunnen elkaar spreken en zien en zo aftasten hoe het erbij de ander aan toe gaat.

In Australië is het zomer en erg warm tot 40 graden hier is het af en toe guur, niet al te koud en nat. Het gaat vooral over wat moet ik mee meenemen en wat wordt er van ons en mij (Roslyn) verwacht? Hoe gaat dat, ga ik met de fiets naar school en hoef ik geen schooluniform, kan ik ook viool spelen? We hebben gezellige gespreken en leren elkaar al wat kennen. Roslyn gaat met haar ouders en zus nog lekker op zomervakantie naar New Zeeland en wij vieren Kerst en Oud en Nieuw. Dan is het 5 januari en stapt Roslyn op het vliegtuig samen met nog een mannelijke student om haar avontuur te beginnen.

Via Dubai komt ze op 6 januari op Schiphol aan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active